8 טיפים שיעזרו לכם להתחיל ולהתמיד לעשות ספורט

איך התחלתי לעשות ספורט?

מזל טוב!! אני בת 40… ככה זה התחיל… (על המשבר המופלא אכתוב בפעם אחרת).

יושבת בכיף על הספה, צופה בסדרה מצחיקה ונהנית מכל רגע, ואז היא מגיחה, השחקנית עם הגוף המפוסל- מותן צרה, רגליים חטובות, בטן שטוחה. הלסת שלי נפלה, הגלגלים במוח מתחילים להסתובב מהר מהר מהר….      

שעון חול

ככה – ככה בדיוק אני רוצה להיראות. 

תהפכו את השעון…

זהו החלטתי ולא מעניין אותי שום דבר אחר, מחר אני מתחילה לעבוד על זה. 

בוקר טוב, ניגשת למנהלת שלי ומכריזה בביטחון גמור- תהפכי את השעון, תוך 3 חודשים לא תזהי אותי, את רואה אותה, ככה אני אראה…(מראה לה צילום מסך של השחקנית מאתמול).

המנהלת אמרה- מעולה, רק קחי בחשבון שיש לכן מבנה שונה, המותן שלה צרה יותר, הכתפיים, הבטן… לא מעניין, ככה ב ד י ו ק אני אראה!".

התחלתי ללכת, כל יום בערב בבוקר- ירדתי קצת במשקל..

יום אחד הגיעה אלי הבייביסיטר של הילדים (הבייביסיטר המושלמת מהבלוג "מי שומר על הילדים שלנו") אני בוחנת אותה (היא בת 26 ואני במשבר גיל ה-40, כבר כתבתי) קולטת שמשהו מופלא קרה לה בגוף, כאילו הכניסו את הגוף שלה לגרביון מחטב, "מה עשית מה קרה, ואיך קרה ככה מהר ?"

הבייביסיטר עונה – אני מתאמנת בסטודיו לאימון וחיטוב כבר 4 חודשים.. פעמיים שלוש בשבוע וזו התוצאה.

מה עושים שם? מה האימונים כוללים? יש אימון "תחנות", שילוב של כמה דברים יחד. איפה הסטודיו איך נרשמים? נרשמתי. 

אחרי האימון הראשון הרגשתי רע, סחרחורות, בחילות, הלם לגוף ולנפש.

גב של מתאמנת עם משקולת

החלטתי לתת צ'אנס חודש אחד, אם אחרי חודש לא אעמוד בזה – אפרוש.

התחלתי, היה קשה, מעייף, מתיש, חיפשתי תירוצים לא להגיע: חורף, גשם, קר, קיץ, לחות, חם, סידורים, בישולים, ילדים, בעל… 

איכשהו הגעתי למרות הכל, היה לי קשה מאוד! אט אט תחושת העייפות התחלפה בתחושת אדרנלין והתלהבות, הרגשתי במסיבת אימונים, התמכרתי לתחושה, הגעתי בשמחה והתלהבות, הוספתי עוד אימונים. 

מטבע הדברים שילבתי תזונה בריאה. התחזקתי, הגוף התחטב, הרגשתי נפלא מבחוץ ועוד יותר מבפנים, קיבלתי הרבה מחמאות, הרגשתי חיונית וקורנת. נסחפתי בהתלהבות לעולם הבריאות והכושר, והכנסתי אותו הביתה. הספורט הפך לשגרה ברוכה. גם הילדים והבעל התחברו ונהיינו משפחה ספורטיבית👏👏

כוחו של הרגל מבורך

בסטודיו התאמנתי עם נשים מופלאות, שהפכו לחברות ול"פרלמנט" קבוע. גם כשממש לא היה לי כוח הגעתי בגלל החיבור לסטודיו ולבנות. מנהלת הסטודיו דאגה תמיד לשדרג ולחדש והאימונים היו מגוונים ומועילים. נהניתי גם כשהיה לי קשה. התאמנתי בסטודיו 3.5 שנים. בשל מעבר דירה נאלצתי לעזוב וזה היה המבחן האמיתי. עוד לפני שסיימתי לארגן את הבית החדש מצאתי לי סטודיו חדש. חזרתי לשגרת האימונים. גם הבעל והילדים.

זה התחיל כפנטזיה להיראות כמו השחקנית, אבל המתנה האמיתית היא תחושת הסיפוק והחיוניות,

 HI קבוע בגוף ובנשמה. אנשים שמתאמנים הם אנשים שמחים יותר!!

גב של מתאמנת. אלדר בר לב

הצעדים הראשונים הם קשים, אבל כשאת עושה ספורט, את תמיד מנצחת!!

מוקדש באהבה ל"סטודיו אלדר"

איך התחלתי:

  1. קבעתי מטרה- פנטזתי הכי רחוק. 
  2. בחרתי סגנון ספורט בעקבות תוצאות שראיתי. תעשי סקר תבררי עם חברות. סטודיו/ מאמן/ חדר כושר. 
  3. הכנסתי ללוז השבועי בקביעות. אפילו שיניתי דברים אחרים בשביל להגיע. אם פספסתי השלמתי. התמדה זה שם המשחק. 
  4. לא ויתרתי והיה לי קשה מאוד!! עבדתי על המוח ובלמתי תירוצים. 
  5. בהדרגה ובהקשבה לגוף העליתי הילוך. 
  6. שילבתי תזונה. לא השתגעתי והקצנתי. לאט לאט. הרעיון להכניס כדרך חיים ולא כמהפך רגעי. 
  7. שתפתי את בני הבית. כולם הרוויחו וזה חיזק את השגרה הבריאה בבית. 
  8. נהניתי מזה. כשהתרגלתי לקושי  זה עשה אותי לאדם שמח יותר. 
  9. חשוב חשוב חשוב הייתה לי פרטנרית מדהימה. התחלנו יחד וצחקנו המון על עצמנו ועל סיטואציות בספורט. 

ומה לבשתי לאימון בסטודיו 

לוגו שפתיים. סטייל רנטה

אודם אדום, כן, כן, אמיתי. הגעתי לאימוני ערב מותשת מכל היום, התאמנתי מול מראה , 50 דקות אני מסתכלת על עצמי. אני הרבה יותר יפה עם אודם 😝😝😝. מגיעה עומדת מול המראה – משרטטת שפתיים אדומות, ועכשיו מי יכול עלי??? 

מחשבה אחת על “8 טיפים שיעזרו לכם להתחיל ולהתמיד לעשות ספורט

  1. צריך אופי עיקש וממוקד כדי להתמיד בהימוני כושר.
    אין ספק שהמקום והקשר אל הצוות באימוני הכושר הם שיעזרו להתמדה ולעקביות.
    המלצות של רנטה הן מקובלות וקלות לאימוץ.
    הידד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *